2017. április 9., vasárnap

Áprilisi HAUL 2017 | Glamour-napok { A'la Anna }

 Tavasszal ismét előkerülnek a könnyedebb, lengébb ruhák a szekrényből - azonban nem mindig érjük be ennyivel. Én például ilyenkor szeretek a leginkább újítani: legyen szó egy még sosem próbált körömmintáról vagy a lakk színéről, néhány új ruhadarabról, kozmetikumokról vagy épp rajzeszközökről és kreatív hobbi termékekről.
 Mondanom sem kell, hogy ehhez nagyon jól jön nekem, hogy megrendezik a Glamour-napokat. ^^ Az különösen tetszik, hogy a ruházati cikkek mellett azokra a termékekre is adnak 40-50%-os kedvezményeket, amelyeket minden nap használunk. (Legalábbis jobb helyeken - épp elégszer veszem igénybe ahhoz a tömegközlekedés csodáit, hogy tudjam: azért nem mindenki fürdik napi rendszerességgel. ^^) 

  Igazából sokáig gondolkoztam azon, hogyan írjak meg egy ilyen sokszínű cikket: időrendi sorrendben, vagy kategóriákra bontsam. Végül a szekciók mellett döntöttem, mert úgy érzem, hogy így sokkal átláthatóbb. ^^

1. DEKORKOZMETIKAI SZEKCIÓ

 ROSSMANN: Lassan már bevett szokássá növi ki magát nálam az, hogy a Glamour-napok alkalmával próbálok ki új, izgalmas dekorkozmetikumokat. Ezekre a termékekre általában 40-50% kedvezmény van, így jóval az eredeti áruk alatt kaphatom meg őket, és ha esetleg még nem is válnának be, valahogy vigasztal a tudat, hogy mégsem kellett őket teljes egészében kifizetnem.
A most vásárolt termékekkel persze maximálisan elégedett vagyok. :) Már nagyon vártam, hogy a kosárba tehessem a Max Factor legújabb szempillaspirálját(olyannyira új, hogy idén február óta található meg a boltoknak a polcain), a 2000 Calorie Curl Addict Volume & Curl Mascarát.  Mielőtt megvettem, nagyon sok blogbejegyzést elolvastam, illetve vlogot megnéztem a terméket illetően, és túlnyomó részt dicsérték. Én is az elégedettek táborát erősítem: a 0. Glamour nap, vagyis szerda óta mindennap viselem. Gyönyörű, ívelt pillákkal ajándékozza meg a viselőjét, és a felviteléhez sem kell különösebb kézügyesség, mert a hozzá tartozó applikátort is úgy alakították ki, hogy az a lehető legkényelmesebb legyen. Csak pozitív dolgokat tapasztaltam eddig vele. ^^

A szempillaspirál 1800 Ft-ba került a 40%-os kuponnal.

 MÜLLER: A másik szerzeményem egy enyhén lilás árnyalatú ajakrúzs a Sleek jóvoltából. Amióta a Müllerben vannak, azóta szeretem őket: egy matt folyékony rúzst vásároltam tőlük először, majd karácsonyra megkaptam a 6 db-os kontúrpalettájukat. Minden termékükkel maximálisan elégedett vagyok, így nem is kérdés, hogy a Sleek az egyik kedvenc márkámmá nőtte ki magát! :)
 Most először a lila szín hódít nálam, így ilyen színű műkörmöket is építettem magamnak, most meg már egy hozzájuk passzoló rúzzsal is rendelkezem. ^^ Nálam egyébként mindkettő fontos: a műköröm azért, mert az eredeti körmeim olyannyira vékonyak, mintha pauszpapírból lennének, és ezen semmiféle vitamin vagy erősítő lakk nem segített még eddig. A szám tónusa pedig majdnem ugyanaz, mint a bőrömé, ezért hiába van szép szám: rúzs vagy szájfény nélkül a háttérben marad. (Ezt a tónus-dolgot úgy képzeljétek el, hogy ha mondjuk veszünk rólam egy fényképet, és azt szürkeárnyalatosra állítjuk, akkor úgy nem biztos, hogy meg tudjátok mondani, hol kezdődik a szám. Ismerek olyanokat, akiknek már a genetikájuk lehetővé teszi, hogy sötétebb szájuk legyen, mint amilyen a bőrük, ettől pedig sokkal karakteresebbé válik az arcuk.) 

A rúzs 1830 Ft-ba került a 20%-os kuponnal.

 Megbántam, hogy ugyanitt nem vásároltam az Essence új, metál fényű rúzsaiból, de amint bent leszek a városban, ezt pótolni fogom. :) Igazából nem is értem, hogy az hogy maradhatott ott, mert kiváló drogériás alternatívája egy olyan terméknek, amivel már hetek óta szemezek, és külföldről kell rendelni: a Lime Crime rúzsnak.


1. Smink nélkül 2. Behunyt szemem a spirállal 3. Kinyitott szemem a spirállal 

1. A szám eredeti színe 2. A szám kirúzsozva a Sleek Exxogerate árnyalatával

Érdekességképp: a lila-őrületemet elsőként a körmeimen éltem ki - én építettem magamnak ezeket a műkörmöket ^^




2. RUHÁZATI SZEKCIÓ

 Először is nem a Glamour-napok keretében, hanem a fodrászüzletben gazdagodtam egy jeggingssel. Ez a farmer [JEans] és a cicanadrág [lEGGINGS] szerelemgyereke. Tökéletes választás számomra, mert imádom a kényelmes nadrágokat, de időnként szeretnék hordani farit is, így most ötvöztem a kettőt. Ezen kívül még egy gyönyörű, különleges felsőt is kaptam.

 Ezután beszabadultam az F&F (Tesco) gyerekosztályára, ahol a képen látható minionos felsővel gazdagodtam. ^^ Ambivalens érzéseim vannak: egyrészt érdekes, hogy a gyerekeknek készült ruhák valamiért mindig jobban tetszenek, másrészt legyezi az egómat, hogy még mindig beléjük férek, pedig már érettségi óta is eltelt 3 év.

 A minionos felső kb. 2200 Ft-ba került (már nincs meg a blokk, nem tudom pontosan), de ez volt az utolsó darab belőle~

#sosemjövökfel

 Sajnos a plázában nem szerettem bele egy ruhába vagy cipőbe sem, sőt, hogy őszinte legyek, szerintem elég gyatra volt a kínálat. Így ott csak egy meglepetést vásároltam valakinek, de azt nem mondhatom el, hogy mit, mert a húsvéti nyuszikámon keresztül fog eljutni hozzá. :3 (Szerk.: végül kiderült, hogy egy pénztárcát vásároltam a Szerelmemnek. ^^) Még anyát is megajándékoztam: ő egy szoknyát és egy csipkés, fehér felsőt kapott a forró nyári napokra, szerintem nagyon jó választás volt mindkettő. 

 Később ebay-ről is megérkeztek az új harisnyáim. Imádom a térdzoknis öltözetet, de a zokni lecsúszhat, és akkor hülyén áll. Nos, én energiatakarékos vagyok, és ahelyett, hogy a zoknit igazgatnám minduntalan, ahhoz hasonló mintázatú harisnyákat rendelek. Azonban mindig befürdök velük: a harisnya az a termék, amelyre már nem áldozok sok pénzt, mert hamar leszakad rólam. Az új harisnyákat konkrétan 300 Ft/db áron rendeltem meg - itthon ugyanez a termék 1200-1500 Ft-ba kerül, és egyáltalán nem szakad nehezebben. Teljesen megéri így ebayről rendelni.

 Most, hogy felvettem őket, azt tapasztalom, hogy elég vastagok és strapabíróak, ráadásul olyan gyönyörűen néznek ki, mint a képen. Ez 350 Forintért azért fantasztikus! :D Mutatom is a masnit verziót: 




3. KREATÍV SZEKCIÓ

Aki ismer, az tudja, hogy odavagyok a papír-írószer és a kreatív hobbi termékekért. Órákig is el tudnék időzni ezekben a boltokban minden tollat, papírt és csillámos dekorgumit gondosan megnézegetve. Na, mindenkinek van valamilyen függősége - nekem ez jutott. :)

Sok embert meg fog lepni, milyen tollat vettem a Müllerben - higgyétek el, szerintem a kasszások sem értik, hogy miért teszem ezt a kosárba 2-3 havonta. Egy fehér zselés tollról van szó, egészen pontosan az Uni-Ball Signo Pigment Ink UM-153 WHITE -ról. Hogy teljes legyen a történet, már számos fehér zselés toll alternatívát kipróbáltam, de ezzel vagyok a leginkább elégedett, mert ezt még a legsötétebb festék sem szívja magába, így gyönyörűen mutat. 

Na, ezért kell az a fehér zselés toll. :D

Csütörtökön Egerbe utaztunk, ahol az OSzAKE-s nyereményemet vettem át az egyik szervezőtől. ^^  (Március 25-én, a rendezvényen nem tudtam részt venni, mert beteg voltam :C )Magam sem hittem el, de első helyezést értem el a rajzversenyen, és ezeket a gyönyörűségeket kaptam! Híres magyar művészek printjei, matricái, füzetei, könyvjelzői és kitűzői vannak köztük. A Poliip-os füzetből valószínűleg sketchbook(vázlatfüzet) válik, mert úgyis gyakorlom a realisztikus rajzolást, míg a tanukis (az állatka!) jegyzettömböt már elkezdtem kitölteni. Abból Bullet Journal lett, amiről fogok írni egy bejegyzést, mert nagyon megtetszett a dolog. :) A Touch Markerek a Copic filcek alternatívai, egyszerűen imádom őket(nem titok, hogy az első fizetésemből egy 40 db-os szettet rendeltem anno^^), ezek a színek valahogy mégsem voltak meg. Így teljes a boldogságom. ^^ 
Oldalt pedig tűfilceket és a Gelly Roll fehér zselés tollát láthatjátok. :) Köszönöm szépen! 

A nyereményeim ^^

Ahogy hazajöttünk, ez várt a postaládában:

Megérkezett a quilling készletem! (Ráadásul az eddigi legszebb csomagolásban. ^^) Szintén pár hete szemezek ezzel a technikával, így nemrég a papírokat is megrendeltem hozzá, amelyek megérkeztek 36 különféle színben - és mindezért csupán 1500 Ft-ot fizettem. Aki nincs benne a kreatív hobbi témakörben, az még ezt az árat is sokallhatja, de biztosítok mindenkit: itthon ezek sokkal drágábbak. ^^ 



Összefoglalás

Mindent összevetve azt tudom mondani, hogy  - annak ellenére, hogy a megvásárolt termékekkel elégedett vagyok - többet vártam a 2017. áprilisi Glamour-napoktól. Több színvonalas ruházati cikket, esetleg egy különleges nyári szandált, amit már több éve nem sikerült találnom. Most sincs kedvemre való, pedig már a webshopokon is megnéztem. ^^

4 megjegyzés:

  1. Még soha nem vettem részt ilyen Glamour-napon, mellesleg azt sem tudom, hogy a kuponokat honnan szülöm meg hozzá, de már gondolkodom rajta, hogy egyszer benevezek. :D A gyerekosztályon én is mindig találok valamit, ami megtetszik.
    A Müller nekem kínosan drága, még sosem vettem ott Bic öngyújtókon kívül semmit, az olcsóság híve vagyok.
    Szerintem most sehol nincsenek jó cuccok, én is a múlt héten voltam vásárolni, és alig találtam magamnak valamit. Bezzeg karácsony után... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van a Glamour magazinban, de idén előfizettünk a Kiskegyedre (mondjuk le fogjuk mondani, mert nem annyira tartalmas már az újság, sőt szerintem rövidebb is, mint amilyen volt...), és azzal is küldtek. :D
      Igen, a Müller amúgy drága, de ki lehet fogni jó cuccokat. Mondjuk abból a quillingból szettből, amit a bejegyzésben is láthatsz, kb. tized akkora kerül 990 Ft-ba a Müllerben. Ezt én is sokallom.
      Viszont a toll, amiért főleg járok, csak ott van (a fehér zselés Uni-Ball), ahogy Sleek termékeket sem láttam még máshol. :C

      Törlés
    2. Én mindig csak a horoszkópokat olvasom el... :P
      Igen, a Müllerben 1-2 dolog éri meg csak. Például 3 Bic öngyújtó. :'D De ha jól tudom, ott minden vásárlás után kapsz a blokkodra kedvezményt, amit a következőknél levásárolhatsz. Végül is az sem rossz. :)
      Az én kedvenc boltom a Pepco, nem tudom, felétek van-e... na ott aztán minden olcsóbb, mint máshol! :)

      Törlés
    3. Én is mindig elolvasom a horoszkópot, pedig nem hiszek benne. :"D
      Van, kettő is. :) A Szentpéteri kapuban és az Avas Tesco mellett is van, én is imádom. Fogok amúgy venni sima fehér pólókat, topokat is, amikre tudok festeni textilfestékkel. ^^

      Törlés