2017. május 23., kedd

Egy álomvásárlás: Az első rajzshop.hu rendelésem

Sziasztok!

 Itt a várva-várt bejegyzés az első rajzshop.hu rendelésemről. :) Még a hónap legelején adtam le a rendelést egyébként, de a ZH-k, vizsgák tömkelege miatt még csak most jutottam odáig, hogy írjak nektek róla.

A webshop a RajzShop.hu címen érhető el. 



 A weboldal igényes, rendezett, így egyszerűen válogathatunk a termékek között. Nagyon tetszik, hogy innen az újonnan megjelent rajzeszközöket, papírokat is megrendelhetjük! A leírásaik pedig részletesek és pontosak, és azokat a termékeket, amelyeknek megvásárlásán még gondolkozunk, a kívánságlistára helyezhetjük. Ha nem tudjuk, mivel szeretnénk alkotni, vagy hogyan érhetnénk el a lehető legszebb hatást a választott termékkel, akkor a Rajzblogon gyűjthetünk ötleteket. :) 

 Megannyi csodálatos termék közül én egy STAEDTLER Mars Lumograph black 6 db-s grafitceruza-készletet, 2 db A4-es Fabriano Bristol rajztömböt és egy Derwent Burnisher & Blender készletet választottam. Az első pozitív tapasztalatom az volt, hogy bár május 1-jén - munkaszüneti napon - adtam le a rendelést, még aznap válaszoltak az e-mailemre. Vásárlóként úgy éreztem, hogy valóban fontos vagyok! 

Budapesten személyes is átvehetjük a csomagokat szállítási díj nélkül - fontos, hogy ezek az irodák nem üzletként működnek, csak kész csomagok átvételére nyújtanak lehetőséget. Ha valaki messze él a fővárostól, mint például én is, az választhatja a postai házhoz szállítást és a FoxPost-ot is. Én az utóbbit próbáltam ki. 


 Még sosem használtam a FoxPost-ot, ezért egyszer felhívtak az ügyfélszolgálatukat is - a vonal végén egy kedves hölgy fogadott, aki mindenben segített. (Fontos, hogy ha velük beszéltek, akkor telefonszám alapján tudnak a legegyszerűbben azonosítani.) Amikor megérkezett a csomagom, akkor egy kódot kaptam SMS-ben, amelyet beütöttem az automatába, és már ki is nyílt a megfelelő fiók nekem. 

 Itt láthatjátok a csomagom tartalmát: 



 Bristol papírt már nagyon régóta akartam magamnak. Egyesíti a vékony, sima felületű lapok, és a rücskös, vastag akvarellpapírok előnyeit. 250 g/m2, mégis tükörsima a felülete, így a grafittal és színes ceruzával egyaránt gyönyörű hatást érhetünk el rajta. Nekem mindig bajom volt, hogy más papírok esetében, amikor cerkával színeztem, mindig túlságosan kitűnt a papírnak a textúrája. Nézzétek, most mi a helyzet:

 

 Szerintem ez egyszerűen mesés! :D Az első két képen nagyban használtam a STAEDTLER Mars Lumograph készletem is, míg az utolsó egy nagyon közeli kép. :) 
 Imádom ezt a készletet is - régebben azért nem szerettem annyira grafittal alkotni, mert mindig befénylett. Míg a Mars Lumograph black-kel gyönyörű, sötét tónusokat jeleníthetünk meg a papíron, amelyek biztosan nem fénylenek be.


A Derwent Burnisher & Blender pedig arra az esetre szuper kiegészítő, ha már vannak otthon Derwent színes ceruzáink. Az imént írtam arról, hogy mennyire nem szerettem, amikor a papír textúra uralta a képeimet, mert ugye  a színes ceruza nem mosódik el, mint például a vízfesték. Jó hír, hogy most már a cerkám színeit és össze tudom mosni a Blenderrel, a Burnisherrel pedig élénkebbé, fényesebbé tehetem a színeket! Ajándékba érkezett még egy faragó és egy radír is a két ceruzához, amit fentebb láthattok a képen.


 Ezen a League of Legends Annie-jéről készült képemen alkalmaztam mindkét ceruzát a színek összemosására. Tudni kell, hogy 72 db-os Derwent Inktense tintaceruza-készlettel dolgozom, amelynek a színei akár vízzel is elmoshatóak. Az a különbség, hogy ha vízzel mosom el őket, akkor sokkal élénkebbé válnak, míg ha a Blendert használom, akkor talán csak egy picivel lesznek erősebbek. Ez mindenképp fontos, ha alkalmazni akarjuk a rajzunkon a halvány és az élénk színek játékát. :) 

 A csomagomért szállítással együtt 7120 Ft körül fizettem, de az utolsó Forintig megérte, mert nagyon elégedett vagyok mindennel. :) Ez egy álomvásárlás volt, ami csillagos 5-ös érdemel a szememben. 
 Ha kinéztek egy drágább terméket esetleg, akkor sem érdemes aggódni, egyszerűen figyeljétek a rajzshop kezdőlapját, mert folyamatosan akciókkal várnak titeket - ki tudja, 2 hét múlva talán a hőn áhított filctoll készletet vásárolhatjátok meg olcsóbban! :) 

 Köszönöm RajzShop.hu, köszönöm FoxPost! 
Mindenkinek csak ajánlani tudom őket! =)

Ha van még kérdésed, akkor nyugodtan írj privát üzenetet a rajzos oldalamra: https://www.facebook.com/ShakuArt/ , és segítek neked. :3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése